wtorek, 12 maja 2015

POWRÓT


Witajcie moi drodzy. 
Sama nie wiem, czy mam zacząć od przeprosin, czy od wyjaśnień, bo naprawdę jestem Wam winna jedno i drugie. Tak więc, przepraszam wszystkich za moją nieobecność, za moje zaniedbanie i za to, że nawaliłam nie dokańczając moich dwóch blogów. Wyjaśnienia? Studia nie są łatwą sprawą, tym bardziej, gdy na głowę spada mnóstwo innych obowiązków, jak praca, dom i jeszcze nauka. Jednak przez ten rok (na innych blogach pół roku) zrozumiałam, że nie potrafię nie pisać. Były takie dni, kiedy siadałam i mówiłam sobie - muszę coś napisać, opublikować, coś zrobić z Dramione, ale zawsze uruchamiał się zdrowy rozsądek i zabierałam się za książki. Teraz jednak, już nie potrafię nie pisać, tym bardziej, że gdy wchodzę i widzę, że każdego dnia odwiedza ten blog kilkanaście osób! To jest niesamowite i dalej się zastanawiam, jakim cudem mi się to udało. Niemniej jednak, chciałabym jeszcze raz przeprosić, za wszystko. 



Jak widzicie w tytule widnieje słowo "powrót" i tak, to jest to o czym myślicie. Wracam, z nowym pomysłem, z nowym planem, z nowym Dramione. Opowiadanie poprowadzę na nowo na tym blogu, oczywiście "Hermionyświat", nie zostanie usunięty, dalej będzie można czytać te rozdziały, ale pod inną zakładką. Ulegnie zmianom również szablon, więc w ciągu najbliższych dni, proszę się nie przestraszyć, blog dalej zostaje ten sam. 

Jeśli chodzi o "amoredramione" oraz "magic-dramione", jeszcze nie wiem, co z tymi blogami zrobić. Myślę, że nie była to moja najlepsza decyzja i teraz jest mi ogromnie głupio z tego powodu, jednak ciężko jest mi też usunąć te adresy, ponieważ wlałam w te nowe opowiadania jakąś część siebie i nie potrafię tak po prostu pozbyć się ich z blogosfery. Może Wy mi pomożecie zdecydować? 

Mam też nadzieję, że w ogóle ktokolwiek jeszcze o mnie pamięta i zasygnalizuje mi, że jest tutaj jeszcze ze mną, mimo mojej długiej przerwy. To również od Was zależy, czy chcielibyście rozpocząć ze mną nową przygodę, na tym blogu, tak więc czekam na Wasze odpowiedzi :) . 


Ściskam, całuję, kocham.
Zou.

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że chcemy kolejne. Im więcej tym lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż ktoś się odezwał, naprawdę.
      To mnie motywuje, zwłaszcza, że wypowiedziałaś/eś się w imieniu ogółu! :*
      Z pewnością w ciągu kolejnych kilku dni nastąpią zmiany i powrócę z nową dawką Dramione! :)

      Usuń
  2. Ja jestem i pamiętam!
    Znam studenckie życie... Czasu coraz mniej.:D Sesja is coming.:D

    OdpowiedzUsuń