niedziela, 15 grudnia 2013

Patronus I

Witajcie Kochani ! :)

Z góry mówię, że rozdział 25 jest w budowie i nie będzie to ostatni post :) Dzięki Waszym słowom wsparcia i podbudowania mnie, zdecydowałam się na dokończenie tego opowiadania, jak miałam w planach początkowych. Nie wiem jeszcze ile będzie rozdziałów, wszystko zależy od tego, co mi się w tej mojej głowie jeszcze urodzi :) 

Piszę do Was w szczególnej sprawie. Zapewne zauważyliście, że każda autorka, gdy kończy pisać swoje opowiadanie, ma już pomysł na drugie i pisze więc z tą sprawą do Was :) . Ja również jestem z tego grona :) Moje pomysły na opowiadanie urodziły się około miesiąca temu. Kiedy zdałam sobie sprawę, że chciałabym napisać takie prawdziwe Dramione. Nie urażając teraz nikogo - ponieważ każde opowiadanie jest wyjątkowe i każdy ma własny pomysł - chodzi mi tutaj o takie Hogwardzkie, prawdziwie magiczne prawie zgodnie z powieścią J.K Rowling, nie wiele od niej odbiegające :) . To był mój pierwszy pomysł i chodzi za mną już bardzo długo, chociaż obawiam się, że po pewnym czasie stracę na nie wenę, ale niekoniecznie :) . 
Zaś drugie, o którym marzę odkąd zaczęłam przygodę z czytaniem blogów o tematyce Potterowskiej, jest opowiadanie o Huncwotach. Zawsze miałam własną wizję tego świata i bardzo mi się podobał, chciałam stworzyć go na swój własny wzór. Dlatego jestem zdecydowana, że mój kolejny blog będzie z pewnością o tej tematyce, natomiast jeżeli Wy - moje czytelniczki i czytelnicy, jeżeli są ;) chcielibyście abym napisała kolejne Dramione, proszę o wyrażenie swojej opinii! :) Zresztą podobnie jak na temat drugiego pomysłu, bo to ma być dla Was, a nie tylko dla mnie :) Chciałabym pisać coś, co Wam przypadnie do gustu, dlatego proszę o wyrażenie zdania na ten temat oraz o wybór :) . Z góry dziękuję :)


dla tych, którzy nie mają czasu się rozpisywać, bądź nawet zostawić śladu w komentarzu, umieszczam ankietę :) . Zapraszam do głosowania :) 

Zou.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Dramione i jestem za tym byś właśnie je napisała :)
    Czekam na następny rozdział :)

    http://mojeminiopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za Dramione. Jeśli myślisz o czymś w stylu echo-naszych-slow.blogspot.com (polecam!) to cię uwielbiam jeszcze bardziej.
    Życzę powodzenia i wytrwałości, bo to chyba najważniejsze :)

    xoxo
    Lexie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) o widzisz z chęcią wpadnę :)

      Usuń
  3. Jejku trudny wybór...No ale zagłosuję na Dramione ponieważ zawsze chciałam przeczytać coś podobnego o czym ty mówisz.Takie Dramione "kanoniczne",czyli takie gdzie zgadza się wszystko z wyjątkiem epilogu.To jest to co najbardziej chciałabym przeczytać.Bardzo podoba mi się twój styl pisania i mam nadzieję ,że napiszesz w swoim czasie też to opowiadanie o Huncwotach.
    Pozdrawiam
    C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za szczerą wypowiedź, to dla mnie dużo znaczy :)

      Usuń
  4. Ja chce dramione!!! Nie moge się doczekać tego twojego dramione i czekam na rozdział :))

    dla-milosci-warto-cierpiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :*
      już niedługo, prawie skończony :)

      Usuń
  5. Hej;) Po pierwsze wesołych i pełnych inspiracji Świąt. Po drugie dobrze, że nie masz zamiaru poprzestać na jednym opowiadaniu. Fajnie, ze bierzesz pod uwagę opinię czytelników, jednak masz tu grono osób które lubuje się w tematyce Dramione. Ja np nie przepadam za huncwotoami. Ale może to czas trafić do kilku nowych odbiorców, Pisanie "pod" gusta wybranych osób mogło by cię ograniczyć a szkoda żebyś się nie rozwijała. Pisz to co dla ciebie przyjemne i wymagające. Potrafisz dopracowywać pomysły, więc może po prostu przelej na bloga ten świat który ma wyraźniejszy kształt w twojej wyobraźni. Fajnie y było jakbyś pisała dwa, ale z własnego doświadczenia wiem, że z czasem wtedy cieżko. Czekam na to co będzie dalej na tym blogu, a jak zaczniesz Huncwotów to może się skuszę, choć nic nie obiecuję bo to nie moje klimaty.
    Pozdrawiam Syntia :)

    OdpowiedzUsuń